Лекція-дискусія «Ідентичність нечуючих та слабочуючих людей після Майдану» в межах програми імені Фулбрайта в Україні

 

21 лютого члени департаменту Студентської Ради з розвитку міжнародних проектів та волонтерства, в межах програми імені Фулбрайта в Україні, долучилися до Лекції-дискусії «Ідентичність нечуючих та слабочуючих людей після Майдану», яку презентувала Дженіфер Дікінсон (Jennifer Dickinson) — професорка антропології, директорка Центру викладання і навчання Вермонтського університету (University of Vermont Burlington). Здобула ступінь магістра з російських та східноєвропейських студій та захистила докторат (Ph.D.) з антропології в Мічиганському університеті (University of Michigan, Ann Arbor, MI). В Україні з 1992 року проводить етнографічні польові дослідження у сільській місцевості та міському просторі й вивчає/простежує зміни, що відбулися у мові та побуті відповідних спільнот. B останні роки увага дослідниці була зосереджена на соціальних медіа й їх впливі на Революцію та її наслідки в Україні. Нині проф. Дікінсон досліджує спільноти нечуючих та слабочуючих людей в Україні й проводить семінари з професійної підготовки для викладачів УКУ щодо підвищення доступу, навчання й залучення студентів.
Мова в лекції йшлася про проблеми навчання і виховання, соцалізації і працевлаштування, утвердження прав нечуючих та слабочуючих громадян України, про їх українську жестову мову й культуру.
Зважаючи на зацікавленість нашого Університету в розвитку інклюзивної освіти та патронат Факультету права та міжнародних відносин
щодо Спеціалізованої школи – інтернату № 6 для слабочуючих дітей, лекція - дискусія мала важливе значення і стала дуже інформативною, а знайомство з найкращими фахівцями в сфері дослідження проблем людей з вадами слуху та впровадження в життя нових методик роботи з ним, дозволить студентам – волонтерам Факультету долучатися до спільних та створювати власні проекти в сфері допомоги та підтримки дітей, які так цього потребують.