17 лютого 2018 року студенти Факультету спеціальностей «Міжнародна інформація » та «Країнознавство» в межах набуття майбутніх професійних якостей та формування фахових компетентностей, виступили волонтерами та перекладачами головної події готельної індустрії міжнародного масштабу - International Hospitality Conference, яка зібрала більше 300 знакових особистостей готельного ринку з України та 21 країн Європи для того, щоб визначити актуальні тренди індустрії і зрозуміти, як їх використовувати для розвитку свого готелю. Цього року головною темою конференції стала майбутнє готельної індустрії, а саме її розвиток у найближче десятиліття. Експерти International Hospitality Conference поділилися з учасниками конференції своїм досвідом і знаннями, а також розказали про концепції, технології майбутнього та про те, які готелі будуть обирати гості в наступні 7-10 років.
Серед запрошених експертів International Hospitality Conference 2018 представники компаній-лідерів індустрії в різних напрямках, а саме: Денніс Спітра, керівник напрямку розвитку бізнесу, STR Global, Європа. Філіп Хан, віце-президент з продажу і операційної діяльності компанії Trust you, Німеччина. Магді Атталла, регіональний директор BHMS Business & Hotel Management School, Швейцарія. Джеймс Ділли, глава відділу гостинності та дизайну інтер'єру, jestico +whiles, Великобританія. Люк Гесврет, старший віце-президент з продажу, маркетингу та програми лояльності в Східній Європі, AccorHotel, Франція. Марта Хенкок, ревенью менеджмент директор
по Східній Європі, AccorHotel, Польща. Ерве Бурдон, виконавчий шеф-кухар Miramar La Cigale Hôtel Thalasso & Spa FERRANDI, Франція. Олена Железняк, директор з розвитку ReviewPro, Іспанія. Томас Бангерт, генеральний директор The Bangert Consultancy. Виступить від імені компаній travel audience (входить до складу Amadeus), як директор з глобальних продажів і маркетингу, а також Pearlshare, в якості радника правління. Модератор конференції - Ірина Седлецька, генеральний директор мережі
готелів Premier Hotels and Resorts, Україна.