21 жовтня 2024 року
м. Київ, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка
21 жовтня 2024 року студенти 3 курсу освітніх програм “Суспільні комунікації” та «Регіональні студії» спеціальності 291 “Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії” взяли участь в семінарі на тему “Три успішних фактори в роботі медіа: менеджмент, маркетинг, монетизація”. Під час семінару відбулася дискусія щодо специфіки використання бебі-бумерами, поколіннями X, Y, Z різних соціальних мереж, особливостей сприйняття інформації, що поліпшило розуміння ефективності донесення інформації до цільової аудиторії. Також наголошено на деяких особливостях аналізу контенту, який може бути цікавим та збільшити охоплення цільової аудиторії.
Другу частину заходу було присвячено особливостям просування контенту в соціальних мережах Facebook, Instagram та Tik-Tok.
Захід відбувся в рамках функціонування Інформаційно-аналітичного центру Факультету права та міжнародних відносин Київського столичного університету імені Бориса Грінченка.
Семінар провела доцент кафедри міжнародних відносин Ірина Слюсаренко на основі знань, отриманих під час семінару «Три важливих фактори в практиці успішних медіа: менеджмент, маркетинг, монетизація» (Львів, 8 - 9 червня 2024 p.) в межах проєкту від Асоціації з міжнародних питань (АМО).
Asociace pro mezinárodní otázky/Association for International Affairs