Наукові дослідження на кафедрі іноземних мов здійснюються індивідуально 11 викладачами в рамках загальної теми кафедри «Формування середовища навчання англійської мови за професійним спрямуванням у вищих навчальних закладах»
У 2019 році викладачами кафедри опубліковано наукові статті у збірниках наукових праць, у тому числі виданнях, що входять до наукометричних баз, а саме: переглянути
Наукова робота 2020 рік
1. Бондар О. Ю. Непрямі мовленнєві акти у жіночому діалогічному мовленні (на прикладі англійської, української та російської мов) : Мовна освіта: проблеми та перспективи. XVII міжнар. наук.-практ. конф., Національний університет “Чернігівський колегіум” імені Т. Г. Шевченка, м. Чернігів, жовтень, 2020.
2. Браткова О. І. Ключові компоненти метакомпетентності сучасного викладача для ефективної психолого-педагогічної взаємодії з учасниками освітнього процесу. Збірник наукових праць. Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка, 2020. № 25 (1-2020). С. 40-46.
3. Гродський І. Я. Прагматичні особливості звертань в середньоанглійських лицарських романах XII–XV ст. Закарпатські філологічні студії. Гельветика, 2020. Вип. 14. C. 84-89
4. Качур І. І. Використання автентичних матеріалів як креативний підхід до вивчення іноземної мови. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. 2020. Вип. 21 Т. 2, С. 13-15.
5. Кисельова І.І. Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій. Інноваційна педагогіка. Науковий журнал. Одеса, 2020. Вип. 20 Т. 2, С. 46-50.
6. Шкарбан І. В. Концептуальне мапування як лінгвокогнітивна стратегія категоризації номінативних одиниць. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського: Серія: Філологія. Соціальні комунікації, 2020. Т. 31, (70) № 2. С. 231-237.
7. Shkarban I. Team Working in Foreign Language Learning Through a Challenge-based Virtual Higher Education Environment. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2020. Вип. 31.Т. 4, С. 256-261
9. O. Marukhlenko, T. Pospielova, Sokolovska S. Economic and social consequences of the COVID-19 pandemic: the experience of Ukraine and Sweden. 36th IBIMA conference: 4-5 November 2020, Granada, Spain.
10. K. Shykhnenko & O. Nozhovnik (2020). ESP Course Delivered to Personnel Working in Shifts for the State Emergency Service of Ukraine through a Student-Tailored Model. International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, Vol. 19, No. 2, pp. a-b, February 2020.
Наукова робота 2021 рік
В наукометричних базах
1. Babelyuk, O., Koliasa, O., Matsevko-Bekerska, L., Matuzkova, O., &Pavlenko, N. The Interaction of Possible Worlds through the Prism of Cognitive Narratology [Article]. Arab World English Journal, 2021. 12(2), 364-376.
2. Konotop, O. S., Bykonia, O. P., Bondar, O. Y., Shevchenko, Y. V., & Kasianchuk, N. M. Practice of using GoToMeeting/Zoom in the study of foreign languages [Article]. Journal for Educators Teachers and Trainers, 2021.12(3), 176-186.
Інші публікації
1. Браєвська А.І., Браєвський С.Й., Артеменко Л.П. Формування успішного іміджу керівника в дистанційних умовах роботи. Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». 2021. № 18. URL: http://ev.fmm.kpi.ua/article/view/240432.
2. Bratkova O. I. Peculiarities of Distance Learning as a Modern Higher Education Technology. European Scientific Discussions (Rome, Italy). 2021. August 15-17 P. 98-100.
3. Качур І. І. Взаємозв'язок мови та реальності. Філологічний часопис. 2021. Вип. 1 (17). C. 45-51.
4. Качур І. І. «Найглибші глибини людського буття»: екзистенційні мотиви в романі Кормака Маккарті «Дорога». Київський університет ім. Б. Грінченка. Studia Philologica. 2021. Вип. 16. C. 61-67.
5. Кисельова І. І. Формування іншомовного професійного мовлення студентів нелінгвістичних спеціальностей на практичних заняттях в ВНЗ. Сучасні наукові дослідження у психології та педагогіці - прогрес майбутнього : зб. наук. роб. учасн. міжнар. наук.-практ. конф., м. Одеса, 14-15 травня 2021 р. Одеса, 2021. С.53-55
6. Книшевицька, Л. В. Perception and cognition. All colors of the world. Metaphorization of color. Science and Education a New Dimension. Philology, IX (75) (257), Budapest, Hungary, 2021. Р. 37-40. DOI: https://doi.org/10.31174/SEND-Ph2021-257IX75
7. Мовчан Д. Р. Особливості словесного втілення голографічних ефектів в описі урбаністичного простору (на матеріалі роману Вірджинії Вулф "Mrs Dalloway"). Вісник Житомирського Державного Університету. 2021.
8. Skrypnyk, Tetiana; Maksymchuk, Mariia; Martynchuk, Olena; Suprun, Hanna; Pavliuk, Roman. Increasing the Competence of Teachers in the Formation of Socio-Emotional Skills of Inclusive Classes Pupils. The New Educational Review, 65 (3). 2021. Р. 224-235. DOI: 10.15804/tner.2021.65.3.18.
9. Павленко Н.О. Гендерний чинник у структурі та семантиці англійських ідіом-номінацій зовнішності людини. Науковий журнал Львівського державного університету безпеки життєдіяльності «Львівський філологічний часопис». № 9. Львів, 2021. С. 175 - 181.
10. Oksana Babelyuk, Nina Pavlenko, Aleksandra Mikus. The education process during COVID-19 lockdown: Challenges in teaching foreign languages. Periodyk Naukowy Akademii Polonijnej, Częstochowa, 2021, 45 nr 2, S. 26-32.
11. Oksana Andriivna, Babelyuk and Olena Vasylivna, Koliasa and Matsevko-Bekerska, Lidiia and Matuzkova, Olena and Pavlenko, Nina. The Interaction of Possible Worlds through the Prism of Cognitive Narratology. Arab World English Journal (AWEJ) Volume 12. Number 2 June 2021.
12. Солдатова Л. П. Використання тлумачної формули значення ідіоми для досягнення автентичності міжмовних трансформацій. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: «Філологія», № 47. 2021. C.166-169. DOI: https://doi.org/10.32841/2409-1154.2021.47-3.38.
13. Lesia Soldatova. The Vector Of Informational Correspondence Determination In Interlanguage Translations Of Proverbs. The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences EpSBS. Volume LXVII. 2021. P. 544-553.
14. Шкарбан І.В. Інтенсифікація процесу навчання іноземної мови студентів непрофільних спеціальностей за допомогою технологій візуалізації змістового компоненту. Інноваційна педагогіка, 2021. Вип.34. Т. 1 С.192-196. DOI: https://doi.org/10.32843/2663-6085/2021/34-1.37.