Ви тут: Головна Про Факультет Кафедри Кафедра міжнародних відносин та міжнародного права Події Практичний семінар: «Брендинг в епоху постправди»

Практичний семінар: «Брендинг в епоху постправди»

4 вересня 2018 року на Факультеті права та міжнародних відносин аналітик з Сербії Ігор Златоєв провів для студентів 6 курсу спеціальності «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» практичний семінар на тему «Брендинг в епоху постправди». Даний захід відбувся за сприяння доцента кафедри міжнародних відносин та міжнародного права, кандидата історичних наук Вдовиченко Вікторії Андріївни в рамках дисципліни «Брендинг країн Європи».
Студенти мали змогу почути, яким чином створювався бренд Сербії та Польщі та які висновки може зробити Україна для себе. Також пан Ігор розповів, якою має бути вдала стратегія створення політичного бренду держави, та які основні компоненти комунікації, контекст мають застосовуватись для ефективності такого бренду.
Окрім того, пан Ігор на відповідних відеороликах показав, яким чином у сучасному світі постправди ведуться інформаційні війни, та як екстремізм, агресія, жорстокість впливають на брендинг.
Також студенти разом з Ігорем Златоєвим зіграли в інтелектуальну командну гру, опинившись на місті фахівців з брендингу і намагались відповісти на запитання «Яку інформацію про державу знають у світі, а яка є невідомою, проте дуже важливою?» та «Якою держава хоче та не хоче здаватись в уявленні суспільства?» на прикладі Польщі, Сербії та України.
Студенти були надзвичайно зацікавлені під час виступу Ігора Златоєва та високо оцінили ефективність такого формату лекцій.


Довідкова інформація:
Ігор Златоєв, родом з Сербії, має ступінь бакалавра політичних наук Університету Міссісіпі. В даний час працює позаштатним аналітиком / консультантом, досліджуючи сучасні проблеми (макроекономіка, вільна торгівля, корупція та організована злочинність, енергетика, європейська інтеграція, радикалізм та радикальні ідеології, права людини) в постсоціалістичних країнах, що не є членами ЄС.
В 2013-2016 рр. працював перекладачем у Косово. У той час був менеджером проектів для програми, що має на меті пошук інструментів протидії жорстокому екстремізму. Пізніше він здійснив короткострокове онлайн-консультування Комісії з міжнародного правосуддя та підзвітності, де входив до складу регіональної групи західнобалканських країн, яка відслідковувала онлайн-розповсюдження радикальних націоналістичних та релігійних матеріалів в Інтернеті.
Нині працює у Варшаві, Польща, аналізує інформацію про насильницькі та радикальні онлайн-матеріали.

Помітили помилку в тексті? Виділіть це слово мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Ви тут: Головна Про Факультет Кафедри Кафедра міжнародних відносин та міжнародного права Події Практичний семінар: «Брендинг в епоху постправди»